Home again!

Hello!

Nu är jag hemma igen efter två mysiga dagar  på Yasuragi med farmor♥
Det har verkligen varit jätte mysigt på yasuragi, verkligen över mina förväntningar!
När vi kom dit fick vi våra rockar och tofflor som man hade på sig hela tiden, faktigst under middagen oxå^.^
Sen efter vi hade checkat in på rummet, gick vi och tvagade oss innan vi sjönk ner i den varma källan som fanns utanför i naturen.

Middagen åt vi på Teppanyaki, det var verkligen spännande att se när dom lagade maten vid bordet!
Vi var på ljusterapi med färg och musik och på zenmeditation!
   

Kram Tova♥
   


Kommentarer
Postat av: lollo <3

nej guuuud vad myyyysig! jag vill dit jag me!!!!!!!!

2009-10-28 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0